Jumaat, 4 November 2016

Percutian ke Melbourne (8)

Assalamualaikum...

Sambungan dari Percutian ke Melbourne (7)

Tepat jam 8am, kami memulangkan kereta yang disewa. Setelah diperiksa, alhamdulillah semuanya ok. Risau oooo kot2 ada yang tak kena... mahal bayarannya. Doa2 juga mudah2an tak de saman tersembunyi yang akan dikenakan kepada kami... Amiin. Kawan saya cerita, adiknya perlu membayar saman berjumlah hampir RM2k dan saman tersebut dihantar ke alamat di Malaysia.

Setelah selesai semua urusan, kami pun ke airport. Tiba waktunya untuk pulang ke gagang. Seriously memang best datang sini. Ada scenery yang Subhanallah memukau mata memandang dan ada jugak tempat shopping yang happening. 6 hari + 2 hari perjalanan tak cukup nak cover semua... banyak tempat yang kami tak pergi. 
Melbourne airport
Bubye... Terima kasih Suriati atas segala-galanya...
Tengah que untuk claim VAT
hanya untuk pembelian bernilai Aud300 dan ke atas
Hmmm... 1st time saya order longevity noodle dari Air Asia... sedap gak
Selama ni saya asyik order nasi lemak Pak Nasser je
Selesai sudah travelog percutian ke Melbourne saya... Alhamdulillah, terima kasih Allah...

2 ulasan:

  1. Terbaikkk catatan travel akak tentang Melbourne. Saya baca setiap catatan akak. Best2! 😀

    BalasPadam
  2. plan nk g dec 19 ni...bestnya perkongsian akak

    BalasPadam